Donateur worden

Behalve wat incidentele inkomsten uit subsidies en giften, zijn wij geheel afhankelijk van donateurs. Zonder donateurs zou de Stichting niet kunnen bestaan. Ook u kunt donateur worden van onze Stichting en u op die manier inzetten voor het behoud van de geschiedenis van Pernis.

Voor minimaal € 15,00 euro per kalenderjaar voor Nederland, daar buiten voor € 27,00 euro steunt u onze stichting. U kunt dit doen door overschrijving op onze Rabobankrekening: nr NL 65 RABO 0 35.32.22.445 t.n.v. Stichting Oudheidkamer Pernis onder vermelding van uw naam en adres. U krijgt dan ons kwartaalblad "Op't Sluis" toegestuurd.

Voor betalingen vanuit het buitenland via internet bankieren: IBAN: NL 65 RABO 0353222445 BIC: RABO NL2U

Wilt u ook donateur worden? Klik dan hier om u aan te melden.