Aanmelding als donateur van Stichting Oudheidkamer Pernis
Door donateur te worden van de Oudheidkamer helpt u mee om het verleden van Pernis levend te houden. Bovendien ontvangt u vier keer paar jaar ons populaire blad "Op 't Sluis" thuisbezorgd.

Een donateurschap kost €15 per jaar voor adressen binnen Nederland en €27 daarbuiten.

Betalen kan door het totaalbedrag over te maken op NL 65 RABO 0353 2224 45 t.n.v. St. Oudheidkamer Pernis onder vermelding van "Donateurschap" en uw naam en adres.
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Wat is uw voornaam? *
Wat is uw achternaam?
Straat en huisnummer *
Postcode *
Plaats *
Op welk telefoonnummer mogen we u bellen als dat nodig is?
Of, op welk e-mail adres kunnen we u bereiken? Let op: we gebruiken dit e-mail adres alleen voor dit doeleinde. We hebben zelf een hekel aan ongewenste mailtjes dus versturen die dan ook niet.
Heeft u verder nog vragen of opmerkingen?
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy