Stem op de Oudheidkamer

Clubsupport 2023

Stichting Oudheidkamer Pernis doet dit jaar weer mee aan Rabobank Clubsupport. We kunnen daarmee een mooi geldbedrag verdienen. Stemt u ook op ons?

Van maandag 4 september tot en met dinsdag 26 september 2023 kan iedereen die een Rabobank rekening bezit, digitaal stemmen. U doet dat door in te loggen op uw rekening. U kunt dan uw stem uitbrengen. Per rekening heeft u drie stemmen. We hopen dat u op ons stemt!

En natuurlijk kunt u ook uw (klein)kinderen, buren, vrienden en kennissen vragen of ze op ons stemmen. Hoe meer stemmen, hoe hoger het bedrag dat we verdienen.

In Pernis doen er meer stichtingen en verenigingen mee: Stichting Interwijk Pernis, Speeltuinvereniging Pernis, Turnlust en Tennisvereniging Laatjeskaai. Ook zij zijn blij met uw stem.

Wij danken u alvast voor het uitbrengen van uw stem op ons!