Pernis in de jaren '50
Op dinsdag 26 mei om verzorgt Jan van der Schee namens de Oudheidkamer in de Bontekoe een presentatie met de titel: ‘Rondje Pernis in de jaren ’50’. Het betreft een praatje met een plaatje en andersom, waarin bezoekers worden meegenomen terug in de tijd met verhalen en beeldmateriaal uit Pernis in de jaren '50.