De Oudheidkamer ontvangt € 5.000 van de Rabobank voor verduurzaming!
Woensdag 26 november j.l. waren wij aanwezig bij een inspirerende bijeenkomst in stadion De Kuip, georganiseerd voor sportclubs en culturele en maatschappelijke instellingen uit de Rabobank-kring Zuid-Holland. De avond stond volledig in het teken van verduurzaming onder het motto “Growing a better world together”.
We luisterden naar innovatieve pitches over energiebesparing, praktische tips om direct aan de slag te gaan én een boeiende lezing van topscheidsrechter Bas Nijhuis over rust, gezond verstand en samenwerking.
Aan het einde van de avond kreeg iedere club een financiële bijdrage mee naar huis voor hun verduurzamingsplannen. Wij mochten trots € 5.000 in ontvangst nemen als financiële ondersteuning voor ons digitalisering project.
Onze hartelijke dank aan de Rabobank voor deze prachtige ondersteuning en voor hun inzet via Rabo ClubSupport om samen te bouwen aan een betere wereld.