Terwijl de laatste dagen van het jaar naderen, kijkt de Oudheidkamer met veel plezier terug op 2025. Dank aan onze donateurs, die het verleden een toekomst geven. Dank ook aan de bijna 600 bezoekers, die met hun belangstelling de geschiedenis tot leven brengen. Jullie maken de Oudheidkamer tot meer dan een plek vol erfgoed. Jullie maken het tot een plek vol betekenis en maken ons werk extra waardevol.
Wij wensen iedereen Kerstdagen gevuld met warmte, rust en mooie herinneringen en alvast een gezond, gelukkig en inspirerend 2026.
We hopen jullie ook in het nieuwe jaar vanaf 1 februari weer te mogen verwelkomen!
bestuur en vrijwilligers van de Oudheidkamer