Oud-bestuurslid Aart den Boer overleden

Aart den Boer 1

Ons oud-bestuurslid Aart den Boer, sinds 2020 medewerker, is helaas op 21 februari overleden.

Aart kwam al vanaf de opening vaak op bezoek in de Oudheidkamer. Zijn hobby was het uitzoeken van zijn stamboom, waar hij ook andere bezoekers mee hielp. In het voorjaar 2003 trad hij toe tot het bestuur. Hij kon omgaan met de computer, zijn kennis was dan ook in die tijd heel waardevol.

Hij was altijd trouw aanwezig, op vakanties na, want op reis ging hij heel graag.

Ondanks dat hij al lang niet meer op Pernis woonde kende hij heel veel mensen. Bezoekers waren dan ook vaak verre familieleden van hem. Hij was een man van weinig woorden, maar toch heel gezellig.

De laatste jaren merkte je wel dat de leeftijd een rol ging spelen, maar hij bleef behulpzaam en stond altijd klaar voor de Oudheidkamer.

De begrafenis was op 25 februari in Hoogvliet, door de coronatijd een moeilijk afscheid. Maar de dienst was gelukkig door velen via internet te volgen.

We wensen Gré, haar zoon en familie veel sterkte toe.

Bestuur en medewerkers Oudheidkamer.