Nieuwe voorzitter Oudheidkamer Pernis

Dickens 2017 18 1

Na vijfentwintig jaar trouwe dienst is Janny Stecher eerder dit jaar teruggetreden als voorzitter van de Stichting Oudheidkamer Pernis. Maar de stichting blijft achter in goede handen, want Anne Sekeris heeft het stokje van haar overgenomen.

De kennis van Janny gaat niet verloren voor de stichting, want zij blijft aan als bestuurslid en wel in de functie van secretaris. Aart den Boer en Margot Vermaat hebben aangegeven af te willen zien van hun bestuursfuncties. We zijn ze dankbaar voor al het werk dat zij verricht hebben als bestuursleden en gelukkig blijven zij als medewerkers betrokken bij de Oudheidkamer. Achter de Corona-schermen hebben zich dus heel wat veranderingen voorgedaan!

Velen van jullie zullen Anne Sekeris al kennen. Ze is al jaren als medewerker betrokken bij het reilen en zeilen van de Oudheidkamer en toen bleek dat er uitgekeken werd naar een nieuwe voorzitter, was zij bereid om die functie te aanvaarden. Anne woont in Pernis en haar wortels zitten diep verankerd in ons dorp.

Zodra de Corona maatregelen voldoende versoepeld worden, kunt u persoonlijk kennis maken met onze nieuwe voorzitter. Tot die tijd zult u het met bovenstaande foto moeten doen, waarop Anne naast Janny te zien is tijdens het Dickens festijn in Pernis.